Välkommen till vår nya webb!

• 27 dec 2022
  • hemsida

Riksidrottsförbundet lägger vid nyår 2022/2023 ner sin hemsides- och administrationstjänst IdrottOnline. Med "god" marginal har vi nu lyckats flytta in i vår nya plattform KanslietOnline. Utöver att vi får ett en fräschare hemsida, så får vi också väldigt mycket bättre stöd i medlems- och aktivitetsadministration.

Hemsidan kommer att fortsätta utvecklas allteftersom vi lär oss funktionerna och kommer igång med aktivitetsplaneringen. Vår medlemshantering har haft lite att önska och vi har därför bestämt oss för att börja mer eller mindre på nytt, vilket kommer att innebära att alla kommer att behöva registrera sig och sina familjemedlemmar på nytt. Mer information om det kommer senare i vår.

Vi hoppas att du som medlem, eller potentiellt blivande medlem, kommer att uppskatta detta lyft också!

Feedback på webben kan skickas till webtynningoif@gmail.com

Vi ser fram emot säsongen 2023 med er!

Hälsningar från TIFs alla voluntärer