Välkommen som medlem!

• 31 mar 2023

Vi har nu öppnat upp vårt nya system för medlemsregistrering och anmälan till några av våra sommaraktiviteter! Padelskolan öppnar upp lite senare i helgen.

Viktigt - Den som är "familjeansvarig" skapar och aktiverar sitt konto först.

Du kan läsa mer och registrera dig här:

Om du får problem med registreringen, maila till webtynningoif@gmail.com.

Har du problem eller frågor kring aktiviteterna, kontakta huvudledaren för aktiviteten.

Styrelsen önskar dig en glad påsk och varmt välkommen till Tynningö IF!

Free White Flowers Between Brown Rabbit Figure and Eggs Stock Photo

Snart öppnar vi upp!

• 21 mar 2023

Våren är snart här i full blom och innan vi vet ordet av så är sommaren här med alla fantastiska aktiviteter som Tynningö IF erbjuder. Vår ambition är att i nästa vecka (sista veckan i mars) att öppna upp för registrering av medlemskap och aktivitetsbokning.

Kan du ekonomi och vill göra något meningsfullt för TIF?

• 20 mar 2023

* * * uppdatering * * *

Halloj, tjänsten är tillsatt - vi har fått hjälp av lysande person, vi välkomnar henne vid styrelsemötet på söndag 26 mars, 2023.

/Tina

* * *

Linda Sjöström som förtjänstfullt hjälpt oss med ekonomin under ett antal år har flyttat till fastlandet och TIF söker nu hennes efterträdare. Med nytt verksamhetssystem, Kansliet Online, kopplat till banken och med månatliga bokföringsunderlag, samt också införande av ett nytt redovisningssystem (kanske Fortnox?) så kommer arbetet att underlättas markant jämfört med tidigare (då ca 50 tim/år).

Intresserad och vill höra mer? Kontakta Tina Hallsten, ordförande i TIF, på tynningoif@gmail.com eller 070-6650292.