Gruppträning

Tynningö IF erbjuder gruppträning för att träna både sin kondition, styrka och smidighet.

Träna med Denise

Träna kondition, styrka och smidighet i grupp med Denise Elm i eller vid Bygdegården. Vi tränar inne i Bygdegården under vintersäsongen, men försöker vara ute när det är tillräckligt varmt och bra väder.

Alla friska ö-bor är välkomna att deltaga! Inga förkunskaper krävs.

Vi kör mer eller mindre hela året, utom ett sommaruppehåll från midsommar t.o.m augusti.

Måndagar är det cirkelträning och onsdagar kör vi tabata, dvs 8 x 20 sekunder på samma station och sen byte.

Tid: kl 18.40-19.40

Kostnad:

• Klippkort 500 kr för 10 gånger.
  • Engångsavgift 60 kr.
  • Gratis "prova på" en gång
  • Medlemskap i TIF krävs

Så här gör du:

1. Registrera dig som medlem (om du inte redan är det). Läs mer här.

2. Anmäl dig till aktiviteten "Träna med Denise" på denna länk. Det kostar 0 kronor. Du kommer med i närvarolistan, vilket underlättar administration och kommunikation.

3. Betalning. Du kan köpa klippkortet i vår webshop. Då får du en faktura som du kan använda för t.ex motionsbidrag på jobbet. Klippkortet levereras på plats. Annars kan du Swisha. Se QR-koderna längst ner på denna sida. De finns också på plats. Använd gärna dessa då det underlättar för vår bokföring. Betalar du på annat sätt, ange "Gympa med Denise".

Ev. ändringar i schemat annonseras på Tynningö anslagstavla.

Vid frågor, kontakta gärna Denise Elm 073-532 41 91 (gympan) eller Annika Åberg 070-310 95 93 (administration) eller tynningoif@gmail.com

Varmt välkomna!

Denise & Annika

QR-koder för Swish

1 gång 10-klipp

Sommargympa

Vad kan vara härligare än att röra på sig tillsammans ute i det gröna?

Välkommen till Linas sommargympa som hålls under sommarveckorna!

Datum: tisdagar kl 18:00 på IP

Ledare: Lina Holmsen

Kostnad: 25 kr via Swish 123 018726. Visas innan passet till ledare.

Fasciaträning

Alla friska ö-bor är välkomna att deltaga! Inga förkunskaper krävs.

Att ha en fungerande fascia i kroppen betyder bl.a. att kroppen får bättre rörelseförmåga och tillgodoser träning bättre. Den väcker även nervsystemets koppling till musklerna, som kommer att arbeta bättre, bli snabbare, starkare och mer effektiva.

I passen arbetar vi med att stretcha musklerna med motstånd. Vi arbetar igenom hela kroppen.

Det krävs en yoga-matta, ev. ett yogablock och vi tränar barfota.

Mer om tider, kostnad etc kommer när vi kör igång.

Varmt välkommen!

Jenny Fransson