Verksamhet

Kul att du är nyfiken på Tynningö IF! Vi kallas i vardagligt tal för "TIF" och tycker att vi bidrar stort till välmåendet på ön, både ur social synvinkel och för hälsan.

Medlemsavgifterna och driftsbidrag från Vaxholms kommun används till underhåll av de allmänna platser där t.ex. simskola, fotboll, tennis och gympa-aktiviteter pågår. Toaletter på idrotts- och badplats måste finnas och fungera för allas trevnad. Vattenprover vid badplatsen ska tas. Ja, det är många små pusselbitar som ska fogas ihop för att det ska vara en härlig aktiv miljö här på Tynningö för dig!

Medlemsskap

Som medlem i TIF får du och medlemmarna i din familj möjlighet att delta i alla aktiviteter som föreningen anordnar. Det går också fint att stödja Tynningö IF genom medlemskap även om ingen i din familj deltager i aktiviteter!

denna sida läser du mer om medlemskapet och gör din ansökan..

Styrelsen

I TIFs styrelse sitter innevarande år (2023/2024) följande personer, samt revisor. Alla är valda på ett år i taget.

Du når styrelse via tynningoif@gmail.com

På denna länk kan du se vilka som är med i styrelsen och ansvarsfördelning.

Intresserad av att vara med och bidra? Du är mer än välkommen att kontakta någon i styrelsen för både små och lite större engagemang!

Föreningsfakta

Bildad 1943

c/o Tina Hallsten
Norra Tynningövägen 10
13492 Tynningö

Telefon  -
E-post tynningoif@gmail.com
Organisationsnummer 802454-8573
Föreningsnummer 45003-33
Bankgiro 679-8193
Swish 1230186726
Föreningens hemsida www.tynningoif.se
Facebook-sida  https://www.facebook.com/TynningoIF

Föreningens stadgar

Föreningens stadgar hittar du på denna länk.